Thursday, June 5, 2008

第六十四回

過後楓便載我回去酒店﹐我要楓回到家時給我一通電話。回到酒店的房前時﹐我就聽到房裡的電話響了。於是我就急急忙忙的進去聽電話,

“喂~”
“喂~請問靜在度嗎?”
“當然在度~妳甘快就返到妳屋企啦?”
“係啊~我飛車嘛~”
“妳飛車啊?? 妳唔好駕快車好嗎?”
“傻瓜~甘妳都信~我屋企甘近妳住間酒店﹐我當然可以好快就返回喇~“
“哦~不過妳可唔可以應成我唔好駕快車啊?”
“嗯。。靜啊~我聽晚會儘管抽點時間出來﹐我想聽晚出來見妳啊~”
“楓~如果妳沒時間就唔好勉強啊~最多我應成妳我會念定法子﹐點都會在下個月來香港見妳啊~”
“。。。靜。。。妳真係好傻啊~”
“我真係甘傻啊?”
“唔知啊~對著我妳一路都係傻傻地~”
“哈哈。。。傻傻地啊~”
“靜。。。”
“吓?”
“妳係唔係真係會在下個月來香港??”
“我會念辦法下個月過來喇~”
“嗯~係喇~妳給我個戶口的號碼係唔係對啊?”
“妳唔信我啊?”
“傻瓜~”
“係啊~我都係唔同妳傾啦~”
“點解妳唔同我傾啊?”
“妳唔記得聽朝要見客咩?”
“甘好喇~沒論點都好我聽晚都會打電話給妳。”
“好喇~咁妳今晚唔好甘夜訓唷~”
“知喇~Bye。”