Thursday, May 29, 2008

第六十二回和第六十三回

原來楓所住的地方就在我所住的酒店後一條街﹐她所住的地方僅僅只有一百方尺﹔地方雖然是小但她卻把它佈置的很優雅。一進屋楓就問我﹕

“係唔係好細啊?”
“吓?”
“靜!!!”
“吓? 什麼啊?”
“妳點解每次見到我都會變白痴啊?”
“沒啊?”
“仲話沒? 我問咗個問題已經兩次啦?”
“哦~”

“妳又來喇!!”
“妳唔好發鬧先﹐我係唔明妳問乜嘛~”
“Ok。我係問我呢個單位好細?”
“楓﹐呢度係好細不過妳佈置到好靚。”
“妳真係依然咁直哦~就算係年幾沒見妳都係一樣沒變。”

“咁我應該當妳讚我定踩我啊?”
“傻瓜~沒讚亦沒踩﹐妳都係我所認識的傻瓜。”
“係喇~我係傻瓜~但係妳比我更加傻!”
“妳坐抵先喇?我有幾傻啊?”
“坐妳張床啊?”
“妳唔係年幾沒見就同我變成咁生疏嘛?”
“當然唔會喇?” 說完我就坐下她的床。
“算妳喇~係喇~妳仲未答我來找我做什麼?”
“楓﹐我。。。對唔住。。。”
“妳淨係上來想講對唔住咋?咁妳講完喇~係唔係走得喇?”
“楓﹐妳唔好每次我仲未講完﹐妳就發鬧啊~”

“咁妳仲有乜講?”
“楓﹐我。。。我真係。。。真的想不到妳會這樣做﹐我以為。。以為。。。”
“妳究竟講乜野啊? 。。。哦。。。我記得喇~妳係指稀軒件事係唔係啊?”
“係啊~妳知道?? ”
“他很生氣的告訴我當我告訴他什麼情況都不會回他身邊。”

“係啊~我係應承左佢會離開妳遠遠﹐唔會再纏住妳。因為他向我保證妳會幸福的。”
“妳!! 妳白痴!!!妳一心只聽他的但妳有沒有來問過我啊?”
“我。。。。”
“我知他是妳的朋友﹐但係我也是啊!! 點解妳淨係記得妳應承佢地野﹐咁我呢? 妳應承我的﹐妳又記唔記得?”
“楓。。。我當然記得喇~沒有一刻忘記﹐我也無法忘記。”

“係乜? 咁妳。。。” 楓﹐她露出了笑容﹐這一路她都是瞪著我的﹐但這一局徹底讓她氣消了。
“係啊。。。對唔住﹐我是傻我當時的確一心一意想妳幸福。因為。。。這條路不容易﹐而妳當初也猶豫不覺。。。不過凡事我答應過妳的我都是牢牢的記住的啊~”

“嘻嘻。。。妳又知我想問妳乜~”
“我當然知道﹐是不是我在美國個時所答應妳的? 我說過我乜野事都會同妳講﹐同埋我呢一生都會記得妳的。。。”
“算妳喇~不過妳點解要瞞住我去應承佢地甘無聊的事﹐妳都唔肯來問下我?”
“我。。。”

“靜﹐我到底係唔係真係咁令妳討厭? 甚至要妳一回檳城就唔再返??”
“唔係啊~唔係。如果係﹐我就唔會因為FIONA在去年的一通電話而好似癲咗咁。”
“真係? 妳真係會為我痴為我癲?”
“楓﹐其實我今年三月知道妳在那裡返工時﹐我第一時間就想飛來香港找妳。不過我媽唔給我過來因為沙士啊!!!”

“靜﹐我信啊~我真係信妳既。因為FIONA一直都有同我講妳啊~佢話妳每隔一日就打電話問我的下落﹐佢真頂唔順妳覺得妳好鬼煩~佢求我再給個機會妳個傻瓜﹐佢話感覺到妳對我的誠意唷~亦覺得妳給心應該係真心想我好。哼~我都唔知妳到底給咗乜藥佢食~令佢轉晒台。”
“楓。。。就是心囉~”
“妳啊~幾時學曉咁鬼肉麻。。。。”

“對唔住啊~其實我同Shirley真係沒野的啊~”
“我知啊﹐妳咁鬼鵪鶉又點會同Shirley有野唷~係我成個醋精先會發咁大脾氣嘛~”
“如果唔係我給Shirley車我返來﹐妳都唔會發甘大脾氣唷~”
“係啊~唸唸下都係妳既錯~係妳特登找個女人返來激我﹐我係應該打妳。。。”話還沒說完楓就一再而再的打我﹐而我當然任她打我喇。

“傻瓜~點解妳唔還手擋我啊~”
“咁係我錯﹐就好應該被妳打嘛~”
“靜~妳真係沒變唷~妳依然係我最鐘意的傻靜。” 然後她就像從前那樣吻了我的側臉。
“哦~”楓的動作和她那一句話真的讓我不知所措。
“靜﹐妳都係依然咁﹐每次我一提到我鐘意妳﹐妳就即使變成一語不發。”

“楓﹐我。。。”
“靜﹐妳不是發夢。。。難到我的所作所為還不能讓妳相信嗎?”
“我。。。”
“妳不用說因為現在我是清楚妳心是怎麼想的﹐更清楚知道我在妳心裡的位子。”
“楓。。。”
“唔好再講喇~已經好夜喇~妳不如響呢度訓啦?”
“係啊? 咁我要返去喇?”
“妳介意啊?!”

“不是喇~是因為這一次我是跟我爸爸一起來香港﹐所以我不方便啊~”
“算妳喇~咁妳下個月會唔會再來啊?”
“下個月? 妳想我來啊?”
“我簡直想妳來這裡住喇~”
“咁啊~如果沒乜問題我都可以再來的。”
“靜﹐妳可唔可以給我妳個戶口啊?”
“哦~我個戶口號碼係#00XXXXXXXX15﹐而密碼係XX2XX8X”
“妳怎麼連問都沒問原因就這樣給我啊?”
“因為我不覺得有問題囉~”

“嘻嘻。。。傻瓜啊~我真係估唔到妳會真係話我知啊!!”
“咁我係百分百信妳嘛?! 在美國時我還唔係一樣將戶口同密碼話妳知咩?”
“咁又係~”
“嗯~”
“咁我車妳返酒店先喇~”
“哦”

“聽日可能會好鬼唔得閑﹐我唸我應該陪唔到妳啦~妳幾時走啊?”
“哦。。。我響星期天中午返去。”
“咁我埋淨返星期六一日可以同妳出去?”
“係啊~”
“我唔理啊~妳來得咁急﹐咁快就要走。”
“咁妳想我點做啊?”
“Um…~”
“妳放心告訴我喇~”

“那好~我要妳下個月再來香港﹐唔理妳一定要來。”
“咁啊~我盡量喇~”
“算妳喇~我念我都係送妳返酒店﹐再唔送妳返去我地天光都講唔完啊~”