Thursday, April 17, 2008

第四十回 和 第四十一回

我們吃完了晚餐後﹐便坐下來看我們所租回來的牒。不知道是否是因為天氣冷﹐楓在有溫爐下依然是覺得很冷﹐所以她就依著我一起看這部戲劇。

靜﹐妳說Aarrogan 英俊地定係Legolas英俊地啊?”
我比較鐘意睇Aarrogan﹐但係Legolas就好似張國榮一樣baby face
係啊~我都係甘覺得。
“Arwen
Aarrogan好登對啊~”
係啊~They’re so sweet.”
“Too bad their scenes ain’t that much
wish there will be more scenes of both of them.”
妳都蠻投入的唷~”
唔投入不如唔好睇
係喇~如果日日都可以甘﹐妳話幾好。
日日都甘啊? 那麼我一定訓街囉~”
妳啊~可唔可以找次有點情趣下啊?”
我都沒講完。。。甘如果我話我訓街都一定拉埋妳一起訓。
妳自己訓到夠喇~”
我自己訓到夠? 好啊~。。。剛我就先搔妳睇怕未。。。我趁機搔楓因她很怕癢的。
好癢啊~放過我啦? 我投降了﹐妳唔好再搔得唔得啊?”

因為沒有想過她會那麼快就反過來投降﹐所以我倆靠得很近﹐似乎可以聽到彼此的心跳聲。我們的心此刻在卜通卜通的跳得很快﹐四目相對下大家都突然顯得有點尷尬;過後楓就借意走開到廚房去。

喂﹐妳想唔想食雪糕啊?”
~我未試過在冬天食雪糕唷~妳唔怕凍冰冰乜?”
? 妳未試過不如依家就試囉?”
我沒所謂啊~”
甘妳Pause左個戲先喇~”
“OK.”

實等埋妳先睇。

在冬天裡吃雪糕真的很冷﹐會覺得那一股刺骨的冷﹐不過還是蠻過隱的。那一晚我們就守在電視前看了差不多三個多鐘頭的﹐看完整套戲時都已是進入深夜了﹔所以我倆就儘快洗澡然後就上床睡覺。隔天我們也如常的各自去做自己的事﹐可是我的鼻血情況並沒有好轉反而就越來越嚴重。但我為了避免讓楓整天在我耳邊嘮叨﹐我也就瞞著她更我特地去買多一套枕頭套。而每一天我都逼自己比她提前早起﹐因為我必須先將那染有血的枕頭套拿去洗再換上新的。日子就那麼一天天的過一直到有天我突然在學校裡昏到了﹐當我醒來時已經是在學校的醫院裡了。

~昏到了﹐妳不是告訴我妳已經沒流鼻血了嗎?”
….”
妳知道嗎? 當醫生問我是否妳剛輸完血? 我才知原來妳一路都呃住我。
對不起~”
妳不是對我不起﹐而是對自己不起。
我。。。
在妳昏迷時﹐我已經跟醫生說了妳初期的情況。
噢。。。
醫生也給妳開了點藥﹐那妳要定時食藥﹐知未?”
~”
妳知道嗎? 我見到妳剛才那個模樣我的心很痛也很擔心嗎?”
我知~我。。
妳到底已經瞞了我多久? 妳到底流左幾耐啊?”
我。。。我一直都在流﹐有時睡時流﹐有時在沖涼底下頭時會流出來。
靜﹐我係唔係甘差? 定係我係唔係好。。。。?”
妳唔好甘講喇? 妳已經好好喇~”
不過如果我唔差妳睡向我枕邊我又察覺唔到﹐我如果係有妳講甘好﹔那妳又怎麼會乜都隱瞞我呢?”
我。。。妳別這樣說喇~都是我不好都是我的錯~我。。。
妳現在驚左我好多﹐妳以前乜事都同我講﹔但係依家妳就乜都收埋驚我知。
我。。。唔係啊。。。我只係唔想妳唔開心咋!”
靜。。。係唔係我整日鬧妳讓妳怕了我?”
唔係啊﹐我係怕妳。。。怕妳唔開心。。。我唔想妳唔開心。。。
靜﹐妳的意思係想我開心﹐係埋?”
係啊~我係真的想妳開心。。。真的。。。
如果係甘。。。妳可唔可以應成我一件事啊?”
妳唔好講到甘嚴重喇。。。妳知我乜事都會應成妳~”
甘妳應成我以後妳有乜事都要同我講﹐好嗎? 唔准妳再呃我!”
~只要妳唔好鬧﹐乜事我都應成。
我唔係鬧~我係擔心~”
楓﹐妳放心喇~我唔會給自己有事的。
我們回去啦~”
好啊~”

但女人不知是否真的很情緒化﹐還是我這一次真的把楓氣壞了。原以為已經逗回她了﹐但回到家後她是乎是想了過後又生氣了。我從沒有見過這樣情緒化的楓﹐我更怕看到這樣生氣一語不發的楓。所以我就走近她對她說﹐

楓。。。妳唔好唔睬我喇~好嗎?” 楓依然不睬我﹐一直都處于在沉默中。
楓。。。妳睬下我喇~我發誓以後真的無論乜事我都話妳知喇~”

楓依然不出聲﹐但就有轉過頭來看我了。

楓。。。我真的知錯喇~妳要我怎么樣我都聽妳講啦~好嗎?”
妳自己講ga~我沒逼妳~”
沒﹐妳沒逼我~只要妳肯睬我﹐妳講乜我都聽些妳講。
算妳喇~甘今日我真的唔想妳去返工啊~妳可唔可以乖乖向度休息?”
但係我。。。
妳睇。。。剛剛先答應我會聽我講﹐分鐘都未轉一圈就。。。
好喇~我唔返工﹐但係妳會在這裡陪我嗎?”
妳知我邊度有其他地方去﹐我當然在這裡的喇。
嘻嘻。。。
好喇~妳都係訓陣先喇~我整地野給妳食然後妳可以食藥。
嗯。。。